کد خبر 1488825
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
نبرد استارت‌اپ‌ها در اینوتکس ۲۰۲۳

نبرد استارت‌آپ‌ها (بتل استارتاپ‌ها) بخشی از رویداد اینوتکس پیچ به عنوان یکی از برنامه های اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.

به گزارش مشرق، بتل (نبرد) استارتاپی یکی از بخش‌های اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ است که برای سومین بار برگزار شده است. این رقابت نبردی دو به دو از گروه هاست و هر گروه در فرصت سه دقیقه‌ای که در اختیار دارد، باید تیم مقابل را به لحاظ مارکتینگ (بازاریابی) به چالش بکشد.

برنده هر نبرد با نظر داوران بلافاصله پس از پایان رقابت مشخص شد. در این بخش بر خلاف بخش ارائه، داوران امکان شور و مشورت نداشته و بلافاصله پس از پایان نبرد، هر داور نظر مثبت یا منفی خود را اعلام کرد.

در این بخش هشت تیم رویداد اینوتکس پیچ به انتخاب داوران به رقابت پرداختند. ترتیب رقابت تیم‌ها با قرعه‌کشی تعیین شد و هر بتل (دور نبرد) در مجموع ۶ دقیقه ارائه شد.

در این دوره استارت‌آپ هلپیکال فعال در حوزه نرم افزار سازمانی با بنیانگذاری محمد صابری از خراسان رضوی برنده نهایی نبرد استارتاپی شد.

در مراسم اختتامیه با حضور داوران، جایزه پنج میلیون تومانی نقدی و صد میلیون تومان تسهیلات از سوی پست بانک و ۱۰ میلیون تومان از سوی اینوتکس بتل اعطا شد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس Inotex۲۰۲۳) با سخنرانی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به طور رسمی ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار کرد.

اینوتکس بزرگ ترین گردهمایی شرکت های دانش بنیان، نوپا و نوآور است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون در حال برگزاری است و هم اکنون به مهم ترین رویداد نوآوری و فناوری کشور و منطقه جنوب غرب آسیا تبدیل شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از ۷۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.

توانمندسازی کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالی، پیدا کردن مسیر مناسب برای ورود به بازار و نیز برقراری ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه اینوتکس است.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز نمایشگاه اینوتکس است و دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری شرکت های مختلف از بخش خصوصی، برگزارکننده این نمایشگاه محسوب می شود. معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان های دائمی این نمایشگاه هستند.

این رویداد حوزه نوآوری امسال با حضور بیش از ۴۵۰ استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس